Fantastiline kontsert

Ma pole juba tükil ajal nii toredat kontserti kogenud, kui täna Lasnamäel Läänemere Gümnaasiumis. Pärastlõunal pidas koolirahvas vabariigi aastapäeva aktuse, kus lapsed esinesid nii laulude kui luuletustega. Esitati ka väljavõtteid Eesti teemalistest kirjanditest. Kõik kenas eesti keeles. Ei midagi üleliigset ega kunstlikku. Laulukoor oli aga eriti hea.

Väikeseks mälestuseks saadud koolilehest leidsin paar väga huvitavat mõtet laste kirjanditest. Nendest samadest, millest ka täna kontserdil lõike ette kanti. 11. klassis õppiv Anna Babkova kirjutab näiteks nii: "Kahjuks, meil suures kodus, Eestimaal; ei ole kõik nii ideaalne nagu tahaks. Mõnikord juhtub arusaamatusi, rahutusi, mässe. Minu arvates juhtub see sellepärast, et eestimaalaste seas on erinevast rahvusest inimesi, kellel tekivad suhtlemisel nii keelelisi kui ka psühholoogilisi barjääre. Peamine probleem on aga selles, et põliseestlased ja muulased elavad erinevates inforuumides."

Valeria Kuznetsova 11. klassist aga arvab nii: "Mina olen sündinud Tallinnas, Eestis. Olen elanud siin juba kuusteist aastat, kuid kõik minu lähedased on pärit Venemaalt. Ka minu vanematel on vene juured ja kodus suhtleme ainult vene keeles. Vaatamata sellele, tunnen end kodus ainult Eestis".

Igatahes suurim kiitus Läänemere Gümnaasiumi õpilastele kui õpetajatele väga hea elamuse eest!

Seoses vabariigi aastapäevaga on mul nagu paljudel teistelgi kolleegidel eile-täna-homme päris tihe just koolides esinemise poolest. Eile algas see Märjamaa Gümnaasiumis ja lõpeb homme Kadrina Keskkoolis.

Kommentaarid

KT ütles …
Autor on selle kommentaari eemaldanud.

Populaarsed postitused sellest blogist

IGAPÄEVANE FAŠISM MEIE SEAS

UUE VALITSUSE VÄLISPOLIITIKA JA VÄLJAKUTSED

Are we ready for World War III?