Esimene aasta blogimist täis

Kui ma eelmise aasta 13. novembril selle blogi ellu kutsusin, poleks ma tõesõna uskunud, et sellest parajal määral asja saab. Nagu siis, oma esimseses sissekandes kirjutasin, kartsin, et puudu jääb eeskätt ajast. Kiirelt möödunud aasta ja enam kui 250 blogilugu on õnneks selle kahtluse kummutanud. Pigem vastupidi. Kohati on blogimine lausa "liiga rutiinseks" päeva osaks muutunud:)

Tahaksin tänada kõiki, kes on siia blogisse põiganud ja kasvõi pisutki mõtteainet saanud. Neid polegi nii vähe. Viimase aasta jooksul on siinset blogi lugenud kokku umbes 17 000 inimest (külastusi kokku muidugi kordades rohkem) kõikidelt kontinentidelt ning 83 riigist või territooriumilt. Näiteks top-10sse kuuluvad lisaks Eestile veel Soome, USA, Suurbritannia, Luxembourg, Hiina, Saksamaa, Belgia, Šveits ja Rootsi.

Hea meel on sellestki, et siinsed lood on ärgitanud teemat arendama või vastu arvama. Nii Eestis kui kaugemal - Kataris ja Itaalias, Ameerika Ühendriikides ja Venemaal ning mujal. Aga eriti tänulik olen nendele, kes siin blogis ise on kommentaaridega (ka kriitilistega) lugusid värskemaks teinud ning asjalikku täiendust pakkunud.

Veelkord tänud kõigile! Püüan jätkata samas vaimus:)

Kommentaarid

KT ütles …
ja et oleks jätkatud ... kodumaa nimel! :)
Anonüümne ütles …
btw, mis oli selle blogimise algne eesmärk, eriti kui kartsid, et aega ei jätku? Lihtsalt selle pärast, et "teised ka"?
Anonüümne ütles …
Loen Su mõtteid iga päev. Ehk suudad tulevikus veel mõne huvitava lisafunktsiooni siia sisse tuua lisaks videodele ja artiklitele. Jätka samas vaimus, Marko.

Edu!
Marko Mihkelson ütles …
Karmo: kuulan käsku:)
Salasilm: tegelikult oli algtõukeks Carl Bildti blogi. Lugesin seda tihti enne, kui see veel inglise keelne tal oli. Rootsi keel on mulle vaid aimatav:) ja muidugi, eks ajakirjanikuveri anna ka endast pisut tunda:)
Neeme: tänud! kas on mõni konkreetne idee, mida ootaksid siit. Muidu püüan jõudumööda täiendada.
Priit ütles …
See blogi pani alguse minu blogisõltuvusele... aga loodevasti jätkate sama usinalt. Praegu on blogi lugemine sama kohustuslik kui ajalehed.
Marko Mihkelson ütles …
Tänud Priit! Ole selle sõltuvusega ikka ettevaatlik:)
Anonüümne ütles …
Aitäh, minul ka selle blogi lugemine sama kohustuslik nagu ajalehegi. Väike tõrvatilk, kas "tänud" on ikka päris eestikeelne tänamine?
Anonüümne ütles …
Marko - et kiidulaulu jätkata - see on ainus Eesti poliitiku blogi, mida ma püsivalt loen (ja täna esimest korda ka kommenteerin). Äri-erialaseid on tuleb sellele paar tükki lisaks. Tõesti tuleb jätkata ja asja teeb heaks just viitematerjali rohkus. Ajakirjaniku taust on ainult abiks :-)
Marko Mihkelson ütles …
Suur aitäh veelkord kõigile! Hommikul võtan uue teema ette:)
Indrek ütles …
oluline on just see (mis mulle ka siinse blogi juures meeldib), et inimene kes asjast räägib/kritiseerib/kiidab, sellest ikka ise jagaks kah.

uusi sissekandeid oodates
Anonüümne ütles …
Mina loen ikka ka tihtipeale Teie blogi, mulle teie poliitilised vaated sobivad. Mina olen ka Teie valija Harjumaalt, andsin oma hääle Teile, minu naine ja tütar hääletasid ka IRL kandidaatide poolt. Edu edaspidiseks !

Populaarsed postitused sellest blogist

IGAPÄEVANE FAŠISM MEIE SEAS

UUE VALITSUSE VÄLISPOLIITIKA JA VÄLJAKUTSED

Are we ready for World War III?