Siiras lugupidamine, Liina!

Mul on siiralt kahju, et Liina Tõnisson otsustas täna Riigikogust lahkuda. Minu arvates on Liina näol tegemist kõige paremas mõttes Eesti poliitika grand old lady'ga.

Alles eelmisel nädalal koos Sloveenia visiidil olles veendusin veelkord, kui särav ning vaheda mõtlemisega Liina on. Ta on olnud meie kaasaegse parlamentarismi tugisambaid, kelleta oleks raske ette kujutada ühtegi tõsist majandusteemalist debatti.

Liina arvas täna Riigikogu ees esinedes, et parlament on muutunud igavaks. Ma olen temaga sesosas nõus, et värvikust ning debattide kirge on tõesti viimastel aastatel nappinud. Samas usun, et Eesti poliitikas kasvav uus põlvkond võtab üle kogu parima kogemuse, millesse oma suure panuse on kindlasti andnud ka Liina. Siiras lugupidamine Sulle, Liina!

Kommentaarid

jm ütles …
Jah, olen sinuga nõus, tõesti on Liina Tõnissoni näol tegemist särva, asjaliku, jõulise ja targa isiksusega! Kahjuks on aina vähem Riigikogus niisugusl tasemel asjalikke inimesi, väga vähe!
kivisildnik ütles …
viga pole ju liinas vaid süsteemis, mis ei vaja mõistust, sära, kogemust ega midagi sarnast vaid kuulekust, tuima näoga partei rahastajate tellimuse täitmist. tõesti kahju, et meie riigist on saanud oligarhia süljetops.

Populaarsed postitused sellest blogist

IGAPÄEVANE FAŠISM MEIE SEAS

Are we ready for World War III?

EESTI EI LEPI ALLAANDLIKU MÕTTEVIISIGA