ÜKS TEE SAI KÄIDUD


Üks pikk ja oluline tee saab minu jaoks tänasega käidud. Olen otsustanud Isamaa ja Res Publica Liidust lahkuda. Teen seda raske südamega, sest viimase 16 aasta jooksul olen saanud tänu erakonnale palju uusi kogemusi ning leidnud sõpru kogu eluks. Aga midagi pole teha, IRL ei ole kahjuks enam see poliitiline jõud, kelle seisukohad ühtiksid minu vaadetega tänasele Eestile ja meie tulevikule. 
Eestil on olnud viimastel aegadel tuntav visioonipõud. Oleme olnud kehvapoolsed unistajad. Sama on juhtunud ka IRLis. Selle asemel, et ajaga sammu pidada või veelgi enam - martlaarilikult julgelt tulevikku rühkides ühiskonda positiivselt innustada, on valitud pigem tupiktee ehk EKRE Light.
IRLi uus/vana juhtkond on teinud panuse parimal juhul olevikule ning hoiab kramplikult kinni poliittehnoloogia auklikust päästerõngast. See ei veena ega inspireeri mitte kedagi. Eesti aktiivse, nooremapoolse ning uuendusmeelselt mõtleva elanikkonna valikus pole IRLi olemas.
Minu nägemus on teistsugune. Soovin näha kaasaegset, isikuvabadusi austavat, avatud ja julgetest ideedest pikitud tulevikukäsitlust Eestist. Püüdsin aastate jooksul sellele ka IRLis tähelepanu juhtida, kuid kahjuks edutult.
Kõike eelnevat arvesse võttes pean vajalikuks IRL-st lahkuda. Jätkan tänasest tööd Riigikogu iseseisva liikmena.
Ma ei lahku poliitikast. Mul on Eestile veel palju anda. Teen tööd Riigikogu väliskomisjoni esimehena senikaua, kuni see on poliitiliselt võimalik. Eesti eesistumine Euroopa Liidus on erakordselt oluline ning ka väliskomisjonil on siin mängida tähtis roll. Seetõttu ma ka ei osale sügisestel kohalikel valimistel.
Soovin siiralt tänada kõiki oma toetajaid ning kaasaelajaid IRLis. Meie teed ju tegelikult lahku ei lähe, sest meil on vaid üks Eesti.
Tänan! Mõnusat suve kõigile!
(Urmas Nemvaltsi karikatuur ilmus 27.0617 Postimehes)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

IGAPÄEVANE FAŠISM MEIE SEAS

Are we ready for World War III?

EESTI EI LEPI ALLAANDLIKU MÕTTEVIISIGA